beauty

image232
(visst är hon vacker?)

nu sitter jag o lyssnar på musik, och äter ananas jag <3 ananas !
mest färska mer än i burk, mhmmmmmmmm de är så gott så jag inte vill äta de
ialf, tränat lite på matten nu o hoppas verkligen de går bra för mej
lyssnar på the voice within, o kanske så uppträder jag denna låten me yasmin ?
maybe baby .. vi får se hur de blir.
snart så måste jag stänga av datorn så detta kanskr blir sista inlägget.
men annars så bloggar jag ju mera imon :D

ha dt bra & önska mej lycka till till provet nudåå :D
håll tummarna för mej.
/ tänch

Kommentarer
Postat av: SOLIN

Vill ha hennes hår! :|

SV: Hahaha, :) ha det underbart

2008-05-09 @ 08:58:45
URL: http://ssolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0