;

image253 image254image255
perfekta vänner
perfekt familj
perfekt pojkvän..
de blir inte bättre <3

-
3 vackra tjejer på bilderna,
dom betyder så mycket för mej,
dom har aldrig svikit, och aldrig ändrats.
rasha, jasmina & solin jag älskar er så mycket.
och är så glad att ha er vid min sida
jag vill att ni ska veta att jag alltid finns här för er med
och tack för allt <3

-
älskling hama, jag kan skriva hur mycket som helst
men nu ska jag bara säga:
vi klarar allt tillsammans,
jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Jasmina

Hjärtat ja älskar dig ännu mer ! :)
Du kmr alltid att betyda !

2008-05-22 @ 23:11:24
Postat av: Solina

älskling, kommer aldrig någonsin svika dig .. du är som min tvillingssjäl förstår exakt hur jag känner och tänker och tack för att du finns för mig, älskar dig så mycket (L)(L)

2008-05-22 @ 23:15:19
URL: http://solins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0