fredag

gud  så arg jag är! jag skulle  ju gå till min syster idag o hälsa på henne o min systerson
men min mamma hade redan gått innan jag va hemma :@ JAG SOM LÄNGTADE !!
ooooooooooooohhhhhhhhhhhh!!! de får bli ngn annan dag då !!!!!
men jag sa ialf te mamma att köpa kort blommor ohsåå från mej sålänge :)
men ialf... har precis ätit
va inne i köket o gjorde klyft popatis & kyckling schitzel (vet inte hur de stavas)
med citron & cashewnötter ... mums säger jag bara !
så nu är jag mätt, riktigt  gott va de *stolt*
senare ska jag nog vara med melisa hon ska sola solarium,
Jag vet inte ifall jag ska göra de eller inte, känns faktis lite onödigt nu när de endå börjar bli sommar
men äh vi får se då.
skulle inte tacka nej till en sån här just nu:
image256

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0