fredag

vaknade runt halv elva, åt ris me kött (hahaha jasmina!)v
va lite vid datorn sen fixade jag mig, åkte till stan me tamara & jasmina
dom skulle se efter balklänningar o jasmina provade en jätte fin <3
såå hon ska ha den (a)
ialf, efter de va jag med hama..  underbart :)
vi promenera lite o sen satte vi oss i typ ''lekparken'' elr va man ska kala de föör
men nu är jag hemma, ska snart träffa ellinor i angered ska köpa massa tjockismat
sen kommer vi hem till mej o myser :) nice ha ?
jeppjepp ... bloggar kanske senare
men hejdåå  sålänge <3
image227
bild på ne-yo som jag tog när han uppträde i stan..


Kommentarer
Postat av: Jasmina

HAHAHA RIIIS MED KÖTT ?
din psyko !, älskar dig ff

2008-05-02 @ 20:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0