fredag

heej allihooppaa! det är fredag idag, och jag är sååååå glaad för de ! :D
haha nej skoja bara ska inte härma *en viss person*
äntligen frefag ialf,  kom från skolan ett tag sen
har ätit skräp mat, och just nu äter jag ananas :) mumsigt värre.
snart ska jag in till angered o köpa krabbor med mamma, vi ska göra typ ''sea-food''
ikväll och de ser jag fram imot ! MUMS
och jag har itne bloggat på flera dagar för har itne orkat, 
idag har de varit varmt, så tog på mej jensshorts , barbent för första gången i år :D
riktigt härligt var de, vit tubtröja , randig kofta & vita tygskor.
men nej nu ska jag iväg fräscha till mej lite, sen drar jag till angered med mamma
hörs senare ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0