hellaw

kom precis ut från duschen, runt 5 tiden gick jag ner för att hämta zoko's hund
en liten söt långhårug chihuahua , vet ine va den heter haha
men ialf va ute me den runt 2 timmar, sen gick jag hem till jasmina o åt mat ohsåå
9 tiden gick jag hem, vid dalen ser jag älsklingen så va lite me hnm
sen gick jag hem och tog en dusch och nu sitter jag o lyssnar på musiiiik :D
jätte skön dag imon, börjar 9 o slutar runt 12 eller något sånt
och kvart i fyra ska jagtill studion som vanligt, wiiiih !
juste, om exakt 2 veckor är de skolavslutning
och jag vet inte va jag ska ha på meeej, vill hitta någon blommig klänning
någon som vet vart jag kan hitta fina blommiga kläningar?
skriv isåfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0