lalala

idag i studion har jag äntligen fått spela in lite ( 2 meningar ''wihi'')
men äh, bättre än ignenting visst ? :)
men nu kommer den super hemska nyheten : låten kommer inte bli klar förren på hösten
GAAAAAAAAAAAHHHH KILL MEEEEEEEEE !!
faan asså ja ville ba skrika på honom. ja de ville jag!
åhh ! fan .. finns inte så mycket man kan göra åt saken.
men ialf, idag kom min syster Ann , mikel & lilla melvin hem till oss
och jag vet inte varför, men när jag bärde honom för första gången fick jag tårar
skumt? .. hm !
han grät jätte mycket, o senare sov han.
hur söt som helst!
jätte fina ögon har han också, blåa!
vet ni va mikel sa till mej?
han sa att han tyckte att lilla melvins läppar liknade någons,
o sen kom han på att dom liknade mina !
o så kollade jag på lillens läppar o de va faktis sant !
elr aa,  nu sålänge ialf .. jätte skojj!
hm, imorgon börjar jag 9 o slutar runt 2
men måste gå därifrån tidigare för jag har tid hos tandläkaren kl 2
hatar att gå te tandläkaren ! åååhhh
dom skulle fixa ngnting ocksåå ... blä!
efter de ska jag till stan med ellinor
o kolla efter en söt klänning till skolavslutningen.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0