lördag

image234

det har varit en sköön dag faktis, vaknade tidigt
runt 11 tiden, va vid datorn och åt nudlar
senare skjutsade mamma mej till el-giganten för att hämta min mobil
jag blev jätte glad, men jag kan fortfarande itne få sms!
men jag kan skicka. ähhhhhhh !
så imorgon ska jag ringa till kundservice o säga till dom att skicka ett nytt sim-kort
såå jävla jobbigt säger jag bara!
men ialf, efter elgiganten åkte jag ner till stan o mötte upp : titti veronica valerie vanessa adiam mikaela & daniella.
vi satt i mcdonalds o åt lite, sen gick vi runt.
sen åkte vi till backaplan gick runt lite där o åt igen på burger king
hahahahah ! tjockisar..
sen åkte adiam mikaela & daniella hem så vi andra gick hem till veronica&titti
o hoppade på deras nya studsmatta, riktigt skojj va det faktis :D
kom hem runt halv tio så nu sitter jag bara vid datorn och lyssnar på musik.
har inga planer för imorgon, har ju inte dans längre :( buhuuu .. sooooo bad !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0