måndag

image251

gud va jag älskar måndagar ! , slutar ju så tidigt  såå skööönt !
kom hem för en stund sen, hoppade in i duschen snabbt o nu sitter jag bara här o lyssnar på musik
och äter gdodis :) , fick in hama in i huvudet
han är i malmö o ska tröffa zlatan , messi o ngn mer minns itne ... kul för hnm
men stackars mej som saknar honom !
hur kommer jag klara mej när jag reser bort i sommar....
de kommer gör ont, som du sa älsk <3
runt klockan 3 ska jag ringa till vanessa, ska träffa henne i stan
sen ska vi gå till safari o köpa löshåår, wiiih snart långt håår <3
antingen idag, eller imorgon isåfall...
orkar verkligen inte vääänta !
äähh. nu ska jag iväg o torka håret & ta på mej ,
hörs senare !


Kommentarer
Postat av: A L I C E

svar: åå tack så mycket! och du har så fint hår =)

2008-05-19 @ 16:21:09
URL: http://aliiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0