måndag

image230

det har varit en underbar, lugn o skön dag.
slutade halv tolv, va lite o skolan sen gick jag hem.
efter de va jag ute med hama, melissa& remo
vi va i ngn fotbollsplan i kviberg så vi ba låg där o myste, i de fina vädret :)
riktigt härligt var det.
men nu är jag hemma, lite senare måste jag plugga på matte har prov imon :(
men det kommer säkert gå bra... hoppas jag ialf !
såhär kommer veckan se ut :

tisdag: skola, efter de ska jag på ngn serbisk fest/ mat party ? med melissa i lövgärdet
ondsdag: städdag, vi ska vara ute o städa, sedan ska vi grilla korv nere vid dalen .. mums
torsdag: öppethus, börjar skolan kl 12 o slutar 19.00 & kanske utvecklingsamtal
fredag: skola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0