måndag

dagen började dåligt, försvo mej 2 lektioner
kunde verkligen itne vakna för hade jääääätte ont i magen, ''röda havet-veckan'' hahahhaha!
gick till skolan runt halv 10 hade ba en lektion eftersom jag försov mej,
efter skolan satt jag med hama en stund sen gick jag hem,
kl 5 träffades vi igen, för jag skulle va me hnm på hans träning.
och i spårvagnen fick jag reda på att mitt ex går i samma lag som hama !
hahahahha, sen såg jag hnm där .. iiiiiiiiiiff, knas.
kul va de att kolla på dom men riktigt kallt var det.. brrrrrrrrr !
sen åkte vi hem.
jag kom hem och åt, o snart ska jag ta en vaaaaaaaaaaarm o skön bad
mamma köpte nya badkulor till mej idag, gött ...

här är jag o hama i spårvagnen påväg till träningen,
lyssnade på musik o va heel trötta.
image242

Kommentarer
Postat av: SOLIN

Vilken kamera fotar du med? :) Tvärsöt bild ni passar jättebra ihop! =) ha en underbar kväll!

2008-05-13 @ 21:58:06
URL: http://ssolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0