måndag

sovmorgon , riktigt skönt började 10
hade som sagt csi grejj. de va inte så kul
men senare kom remo , o senare anas så lite bättre blev de.
men de blir säkert rolgiare när vi får lösa brottet :)
hoppas de ialf ! , ialf .. har precis ätit mat, thai mat som vanligt
typ de enda vi äter här hemma ? hahaha men äh !
imon börjar jag 9, men inte så jobbigt de heller
mycker bättre än 8 ! o slutar runt 2, gött vah?
efter skolan ska jag o älskling va hemmos mej o mysa lite grann ..
mysa behöver man göra ibland haha (a)
ni kanske märkt att jag inte brukar stoppa in så många bilder i bloggen mera ellerså
de för att jag itne har kamean, min mamma tog den (tror att jag redan berättat de?)
för att jag tog inte hand om den ohsåå, ååååh de känns bara för jävligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0