söndag

just nu sitter jag i soffan o för första gången bloggar från min bärbara dator som jag fick häromdagen

ellinors styvpappa kom och fixade allt igår så nu funkar allt :) me happy

men ialf , har inte bloggar på några dagar för har inte orkat eller haft tid, har varit ute helá tiden

igår va jag ute hela dagen med älsklingen o senare grillade vi

idag har jag gått til stan med lena o hittade en balklänning till henne, *stolt*
o sen va jag hemma en stund sen åkte jag ner till angered för att vara med rasha amel chanel
och deras kompis som heter samira :)
skojj  va de ialf, o nu sitter jag bara här... väntar på mat
imorgon  har vi elevensval vecka o jag ärmed i gruppeb csi, som förra året
berättar mer om de imon eller så, för orkar inte skriva mera
vi hörs senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0