söndag

redan söndag, neeeeeeeeeej !
har ingen bild på gårdagens outfit för jag får inte ha kameran längre.
min mamma to kameran ifrån mej för att jag har tappat den så många gånger ohså lallaa.
helt seriöst nu vafan ska jag göra utan min kamera ?!
jag är så sur.
ialf, de va okej igår, vi åt ris me kyckling dansade & hoppade studsmatta
senare på kvällen sjöng vi singstar.
idag har jag varit i stan med titti, ätit sushi
& gått runt i stan o letat efter ngn enkel klänning som jag kan ha till avslutningen
har absolut ingenting, & vädret är fuckat !
vad hände med solen ? ehmm ....
när man äntligen blivit van med sol ohsånt blir de kallt igen
så himla idiotiskt.
nej nu ska jag ner till affären o köpa chips, godis & cola
snen ska jag in till mitt rum o träna lite på dans
har inte dansat på jätte länge & jag saknar de !
skriver säkert senare,
hejdåw sålänge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0