tisdag

image244

hade friidrotsdag idag, de va okej faktis
fast efter jag sprang 800 meter kuunde jag verkligen inte andas
& spydde lite haha .... menmen de va värt de. haha!
efter de va jag hemma en stund sen åkte jag in till stan med ellinor,
gick in till safari o kollade efter löshår.. jag har faktis tänkt att skaffa löshår
asså vill inte ha kort håår i sommar! många säger att juag passar  kort men endåå så vill jag ha långt!
men denna gången blir de absolut inte me lim igen, utan ska ha klips så jag kan ha löshåret när jag vill
kostar 500 kr, o hoppas verkligen att dom har den färgen som passar mej men dom sa att dom kan hjälpa mig att hitta den rätta färgen.
sen gick vi runt lite till o jag kollade lite efter klänningar, måste köpa en klänning till iran
som jag kan ha på mej när min kusin gifter sig. 3 månader kvar!
efter de köpte vi paj o promenera in till nordstan o kolla lite där
sen åkte vi hem.
när ja kom hem ringde jag rasha o vi snackade i 1 timme o 33 minuter haaha
vi snackade om ALLT (A) sköönt..
sen när vi la på gick jag o åt,
o nu har jag ingenting att göra, sitter o lysnar på musik bara :D

Kommentarer
Postat av: MATILDA

söt bild :)

2008-05-18 @ 02:01:03
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0