torsdag

shulululu , hahaha !
bloggade inte igår för hade inte tid va i skolan och efter de va jag med häma
sen gick jag till studion, har äntligen fått tid !
solin följde med mej, och eftersom det var första gången gjorde jag inte så mkt
har inte skrivit klart låten men igår höll vi på att fixa melodi ohsånt , skojj va det..
efter de va jag&solin hemma hos henne, åt potatis med fisk haha mums..
sen gick vi ut o låg på familje gungan skönt var de :)
när jag kom hem höll jag bara på att skriva låten
det är jätte svåårt , men de ska funka ! :D
idag har de faktis varit en ganska skön dag,
haft håltimma o istället för livskunskap fick vi ha hemkunskap
jag&yasmin gjorde en jätte god äppelpaj!
o killarna gjorde rabarbpaj
o några andra tjejer gjorde också äppelpaj,
till de hade vi saft & vaniljsås , mums <3
image245 image246
image247 image248

TADAAA, mumsilibaba <3


Kommentarer
Postat av: Solina

oh, bara för det ska göra äppelpaj idag :)

2008-05-16 @ 15:28:10
URL: http://solins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0