torsdag

redan torsdag! sheeetans... tiden går så snabbt!
tänk att om 1 månad är jag redan i thailand. uuhhh :)
men ialf, började kl 9 idag o höll på till halv 2 sen åkte jag ner til angered centrum
hade tid hos tandläkarn kl 2 , dom fixade ett hål
pain säger jag bara, usch! dom gjorde bedövning först o sprutade in något i tnadköttet
AOOOCH ! , sen fixade dom lite ohså efter en kvart blev dom färdiga.
han sa att jag inte fick äta på ett par timmar men bara 10 min senare åt jag hahahah (a)
hade behövning i munnen i flera timmar, jobbigt var de men nu har de slutat.
sen gick jag till stan med ellinor, kollade på klänningar men hittade ingen som jag gillade så mkt.
sen gick vi till angered de va sån angeredsnatta tråkigt va de iallafall ,
så vi åkte hem till mej o åt o kollade på tv o sånt där :)
hon åkte hem runt 10 tiden,
vet inte varför men känner mej så himla trött,
ska nog stänga av datorn halv 12
o gå in o kolla på ex-effect & next , sen soova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0