00:48

guess what, jag vaknade typ i tid till skolan idag. stolt jag är!
pratade med frisören idag, och av ngn anledning säger han att
han inte kan färga mitt hår. att det är för svårt eller nåt.
well fuck you, det är la fan ditt jobb och vad du är utbildad till eller?
helt jävla cp störd. så gick jag in till ica med tjejerna för o köpa  hårfärg
och när vi färgat kalrt blev det inte ens ngn förändring. JAG HADE KÖPT FEL FÄRG!
fattar ni hur jävla sur jag är ? köpte fan 3 paketer hårfärg.  satan asså!
men iallafall solkort köpte jag idag också så imorgon ska jag gå o sola. tröstande.
börjar ungefär 10 imorgon så det är dax för mig lägga ner datorn
och göra mig i ordning för sängen, ska läsa lite innan jag sover
håller på o läser '' bakom stängda dörrar'' just nu, skit bra bok!
xoxo qtpies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0