03:53

inte bloggat på hela dan, beror på att jag har haft annat för mig.
vi vaknade runt halv 3 tiden idag o lagade nudlar<
sen åkte vi till angered för att sola.
efter det gick vi hem till melisa för o va med tjejerna
ellinor sover här igen för hon kan absolut inte vara utan mig,
och jag förstår henne!
jag sitter här o äter chips medans ellinoren sitter o läser.
har precis slutat läsa, som ni vet så läser jag
''bakom stängda dörrar'' fyfan säger jag bara!
om ni inte läst den -gör det!
imorgon är det torsdag och jag är ledig hela veckan
pga. rasrisk för dom ska ju röja bort all snö som jag skrev tidigare
min älskling kommer hem på fredag från tunisien också, saknar honom!
nästa gång får jag krypa in i hans resväska,
för han ska aldrig mera åka ngnstans utan mig
har jag bestämt, låter bra vaa ?
klockan är 4 på morgonen nu, hörs imorgon, sleep tight!



Kommentarer
Postat av: Gabriella

hehe tack så mycket :D

2010-02-25 @ 13:03:55
URL: http://bellalahdo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0