ballerina kladdkaka

HEJ BLOGGEN, jag är så less på vädret här, 1 meter hög snö!!!?
om jag var president skulle jag sagt "idag tar alla sin hårfön o börjar föna snön!"
jag o ellinor vaknade runt 4 vi låg bara i sängen o degade, bestämde oss för att åka till centrum o köpa massa gott
vi stod o väntade på bussjäveln i det kalla vädret i 20 min men men..
vi har köpt en massa gott och så ska vi kolla på notebook för ellinor inte har sett den.
okej kort om gårdagen min fredag, kan börja med att ellinor har sovit här ett par dagar vill itne släppa henne.
skulle träffa min älskling för att han skulle åka till tunisien men det blev itne så för vi hann inte.
sen senare på dagen var jag på fest hon melissa, somnade rätt så sent runt 8 på morgonen.
äh orkar itne berätta detaljer måste kila!
toaletten väntar xoxo
ballerina kladdkaka med mjölk ska provas, nallen där bakom fick jag av älskling.
ellinor "surfar", lägg märke till bilden på min dator haha

Kommentarer
Postat av: Mikey

Hahah haa thailooon visst va ballerina kladdkaka skit god :D

Pozz pozz <3

2010-02-22 @ 00:25:45
Postat av: anshelie

skit gott!

2010-02-22 @ 03:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0