no school

ni hao !
what a beautiful day, solen strålar och
snön håller på o smälta bort.. tror jag iallafall?
läste i tidningen idag och det stod att våren är påväg. hoppas då att det är sant
har varit på en lektion idag. missade första lektionen för vi va för
upptagna med o käka på mcdonalds.
efter skolan fick man då reda på att vi är lediga fram till tordag
för dom ska röja bort all snö från taket
eller något sånt, whatever vi är lediga iallafall!
fyfan vad gött säger jag bara. no schoool!
har även solat idag, fick dock inte så mycket färg but hey de kommer!
nu ligger jag bara o degar,  känner att jag behöver ta en powernap
och de ska jag, hörs senare pusses!



Kommentarer
Postat av: Michelle

Sv: TACK sötnos! Himla mysig blogg du hade :)

2010-02-25 @ 14:23:57
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0