sleep tight

kl är halv ett och jag är inte alls trött.
med tanke på att jag somnat 6-7(på morgonen) dom senaste dagarna
men måste fan tvinga mig själv o sova, börjar kvart över 9 imorgon vet ni.
har lovat mig själv o skärpa till mig o komma i tid så vi får se hur det går.
tur att jag bor 10 minuter från skolan annars hade jag fan missat hela skoldagar!
anyways,  skoldagen börjar med makeup lektion,
betyder att jag kan sova extra mycket
och bara klä på mig o åka till skolan, kan ju sminka mig i skolan vet ni!

efter skolan ska jag gå o köpa solkort,  jag liknar ett spöke!
och så har jag dansträning kl halv sju,
och nån gång under veckan ska jag till frisören
o färga mitt hår & klippa lite
har en dålig känsla när dt gäller klippa, men vi får se.
solarium + frisören = sounds good!
nu ska jag lyssna på musik och försöka sova
sleep tight cherries

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0