snö?

hallå har ni sett hur mycket det snöat eller?
man kan ju fan nästan simma i de!
började 11 idag och vi kom inte ens i tid, fattar ni hur illa det är?
jag&mikaela försover oss varje morgon utan att överdriva!
att gå upp på morgonen är ju hur jobbigt som helst.
annars så har jag inte gjort så mycket idag,
varit hos melisa och från ingenstans bestämde vi oss för att åka och käka mc.
men när vi kom fram så var det redan stängt
vi som var såååå himla sugna!
jag som snackade så mycket om min älskade chicken tasty... mmhm men nehepp!
tog en sväng in till ica maxi istället och köpte lite gotti gotti, funkar bra det med.
nu har 2½män börjat,  gotta go!
sweet dreams honeybun's!

Kommentarer
Postat av: SOLINA

Jodå det är toppen. Haft en sjukt lång dag och mina fötter värker som bara den. Skönt och sova nu, god natt sötnos!

2010-02-06 @ 01:19:25
URL: http://ssolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0