landvetter

hejsan svejsan, kl är 5 på morgonen och jag är vaken
har dygnat, vet ni varför? .. jo jag ska åka härifrån runt 6-halv 7
till landvetter, så tyckte inte att det var nån idé att sova.
kommer bara va grinig på morgonen, det blir man ju om
man ska vakna halv 6 ? jaja... jag är inte alls trött.
sitter här o webbar med pojkvännen på msn.
har gjort det hela kvällen!
jag har haft en härlig dag med mina älsklingar.
alltså mina bästa vänner & pojkvän.
fattar inte att jag åker snart.. känns sjukt!
thailand here i come helt enkelt, vill men ändå inte.
fan hatar denna känslan, finns inte så mycket o göra åt saken nu.
mina föräldrar ligger fortfarande o sover,
när dom vaknar får jag väl stänga av datorn o låtsas sova, orka!
planet åker halv 10 på morgonen,
har inte så mycket mer  o säga nästa gång jag skriver
sitter jag la på nån internet café där nere i thailand
hoppas ni har det bra allihoppa nu ska jag fortsätta
webba med älsklingen, imma holla at you bitches lateer!


Kommentarer
Postat av: Mikey

whyy did you have to go to thailand :( !!!!!

jag saknar dig för mycket guuuuuuuuuud <3

2010-06-10 @ 19:50:26
URL: http://baabyym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0