love.

wazzuup, igår har jag varit på en studentmiddag eller aa..
vad man nu än ska kalla det för. grattis till studenten sonica!
och vet ni vad? efter det så ordnade mina tjejer en
överaskningsfest till mig! för jag reser ju till thailand nu om några dagar..
öppnade dörren in till melisa så ser jag bara massa folk skrika: SURPRISE!
även pojkvännen var där. roligaste kvällen på länge kan jag säga.
ååh vad jag kommer sakna alla! det här känns lite förjävligt.
har massa bilder också men laddar nog upp dom imorgon
eftersom att jag inte orkar gå upp o leta efter kabeln & hålla på.
legat o mysit med min älskling hela natten igår & hela morgonen
gud vad jag mår bra av att se honom ligga bredvid mig när jag vaknar.
idag har vi tagit det lugnt, lagat mat kollat på film ohså...
o just nu ligger melisa bredvid mig o sover sött.
oj jävlar vilken ryck hon fick nyss, haha!
jaja imorgon ska jag åka till mölndal träffa älskling
och kolla på ken ring som ska va där. skoj!
jag behöver min skönhetssöm nu så godnatt på er!

bild från sum 08'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0