back on track

image193
(gammal&sexig bild på mej&ellinor)

har inte bloggat på jätte länge, elr aa mer än 1 vecka
har inte orkat, nt mått sådäär bra heller
fyllde år 15 för en veckan sen, 15 år big big big girl ..
klockan är nu 20 över 23 o snart måste jag stänga av datorn o gå lägga mej.
va med titti & ellinor idag,  sen hade jag dans
nästa gång är de sista gången, sen är de sluuut för terminen :( ! soo bad.
så fint väder va de idag, gick ba runt me kort armat utan att frysa haha (a)
imon ska jag till stan med veronica, köpa lite smågrejer o fika ohså ..
eller så blir de sushi ! :D vi älskar sushi.
ähh, skola imon och jag orkar itne :(
vill ha loooooov i typ 1 månad så man känner att man verkligen vilat
juste, thailand om 1 månad o jag kan inte vänta.
ser fram imot de sååå mycket.
efter de blir de iran de ska också bli kul, min kusin ska gifta sig.
så måste kolla efter en sån klänning, någon somv vet vart man kan köpa fina fest klänningar?
menmen, tänkte bara skriva snabbt o höra av mej
nu ska jag lyssna på musik o spana in bloggare,
sen måste jag som sagt gå lägga mej
men bloggar säkert imon
godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Mei

jaoo , shushi är godast ;d.

2008-04-21 @ 19:56:14
URL: http://quincystyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0