fredag,

image168
( tamara&jag för 2 år sedan)

4e april idag, och de innebär att älsklingen tamara fyller 16 idag!
stort grattis till dig älskling, big big big girl now ha ! :)
ialf, allting i skolan va normalt .. hade engelska prov sista lektionen
& måste bara säga att jag är jätte nöjd ... 
asså visst de kommer va vissa fel, för visste inet några men jag försökte endå
& jag gjorde mitt bästa, och om man gör sitt bästa kan de inte bli bättre än de elerhur ? :)
thank god !
efter skolan va jag ute me hama en stund ohsåå ... 
och nu är jag hemma, de ska bli så skönt me helg!
riktigt mysigt ... haha (a)
men nu ska jag träna på min dans
bloggar senare ! :)

<3

Kommentarer
Postat av: Tamara

JAG MÅ JAG LEVAAA, JAG MÅÅÅ JAG LEEEVAAA, FAN VA JAG ÄR BRAAAAAAAA (H)(H)(H)(H)(H)

2008-04-04 @ 20:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0