fredag

bloggade inte igår för jag har inte orkat, har inte haft tid heller
har rensat min garderob usch vad jobbigt det var, just nu är kameran i mitt rum
orkar absolut inte gå o hämta den o ladda upp bilder på garderoben ohså ..
men idag hade jag so prov, de gick inte så bra ska jag säga ...
hade inte tränat på, kan ba inte koncentrera mej "/.
men fan! , har typ chattat med rasha i flera timmar men hon har nu loggat ut
boring. ska nog också snart gå o lägga mej
inga planer för imon, kanske bara går ut me vänner ellerså om de bra väder
har varit i stan igår med mamma o idag med ellinor,
igår köpte jag en enkel svart klänning, o idag köpte jag ngn typ jacka eller va man ska kalla de för
asså den ee inte wow fin, men den kostade bara 99 kr så jag va absolut bara tvungen att köpa den.
fyller år på söndag, har fått min present i färväg av mina föräldrar o de blev pengar
2000 från båda o gissa om jag blev glad ! , men kmr inte slösa så mkt (hoppas jag)
vill också spara , så jag kan använda de när de verkligen behövs ..
lämna gärna ett spår efter er :)

<3

Kommentarer
Postat av: nejra

ja jag tänkte att jag skulle lämna ett litet spår :) heeh

2008-04-12 @ 00:34:55
URL: http://nejra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0