lalala

image176

jag har så tråkigt. vet inte vad jag ska göra faktis
väntar på mat, ngn räksallad eller så :D
muums ..... älskar räkor !
oh herregud, imorgon ska jag spela in för första gången
och jag är såå nervöööööööööös ! ahhhhhhhhhh !
men jag har tänkt att åka till allum med mamma försto köpa lite grejer ohså ..
sen tar jag nog spårvagnen enda till biskop så kmr hetingen nathaniel o möter upp mej :).
va ute me cindy idag, riktigt bra väder faktis
vi köpte choklad & chips o gick ner till vårt ställe som vi brukade vara på
så såg vi typ att de stog typ '' tanya & cindy va här 2006-02-16'' lalala
kul att de står kvar faktis vi blev glada.
sen sjöng jag lite för henne, o hon fick tårar
aww so cuute, de ger mej verkligen bättre självförtroende :)
uppträda på ondsdag också dåva,  är också nervös för de
men sjukt kul ska de bli.
ska be solin att filma in sen stoppa in de i bloggen kanske ?
men ialf, nu ska jag sätta ihop låten o träna lite ohså

hörs senare !


Kommentarer
Postat av: Anjélica

Hihi, tackar^^
Läskigt är det, och ont gjorde det och jobbigt är det nu oxå:) Mycket man inte kan göra i början; bada, sola, sätta armarna i kors, ha skärp i midjan eller ligga på mage^^

2008-04-08 @ 19:37:39
URL: http://anjelicab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0