måndag

image194
idag gick jag till skolan i tid, wiho.
otrolig skön dag, såå härligt vääder!
fick även min present från sötnosen ali,
de blev ett par hjärtformade guld örhängen
& silverhalsband med ett hjärta som står: jag älskar dig.
tackar så mkt <3
va i stan idag efter skolan, skulle ju träffa veronica men de blev inget av de
så jag gick runt själv istället, försökte hitta typ tunika ohså som jag kan ha nu
i de fina vädret, men hittade ignenting ;(
köpte istället en kort vit kofta från h&m.
gick till sushi affären o köpte sushi,
en paket till mej o en till mamma haha
sen kom jag hem o så åt vi sushi tillsammans.
muums!
imon ska jag också till stan, men ska träffa mammas kompis
som vill att jag ska hjälpa henne med att köpa kläder till hennes dotter
helt seriöst så orkar jag inte, menmen ..
får se vad vi hittar åt den lilla flickan då (:
just nu sitter jag o äter lays- världens godaste chips säger jag bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0