nabil -


image179

vill inte vara för hård, mena alla svåra och hårda nätter som jag gick igenom och kommer ihåg,
va nåt jag aldrig vill uppleva igen jag biter ihop och accepterar att du är min vän
lite skratt, retande allt som hänt mellan oss , jag borde aldrig ta mej in i nåt som jag kom loss
man lär sig av sina misstag, mitt var du
vi två blev aldrig en, men jag höll ut
saknar tiden när du rättar mina stavfel och lärde mej ord, jag sa att jag blev arg men satt o log
du lärde mig mycket, fick mej att bli starkare
du va min drog jag va din knarkare
behöver dej,  men de är över nu
skiter i allt som vi gjort för det är över nu
du går din väg, jag går min vi tar farväl
orkar inte leva såhär olycklig kär ..


Kommentarer
Postat av: Beno

Älskling ?
Gå vidare & Glöm , va stark !

2008-04-09 @ 16:08:11
URL: http://beno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0