natti natti *

nu ska jag in till mitt rum, plugga på engelska ohsånt lite innan jag sover
& bestämma vad jag ska ha på mej imon.
ja, jag bestämmer alltid dagen innan, eller oftast för att de tar annnars så lång tid på morronen
att bestämma vad jag ska ha på mej, så jag gör de dagen innan haha...
fan, imorgon är de torsdag jag hatar torsdagar.
för slutar 10 över 3 + har alla jobbiga lektioner, NO 2 gånger åååhh ! :(
men som tur så har jag sovmorgon (a) 
men nej nu ska jag gå!

godnatt hetingar :)

Kommentarer
Postat av: Anjélica

Tack så mycket snälla du=)
Sova måste man göra ändå, annars glömmer man allt man pluggar, eller jag gör det iaf(A)

2008-04-03 @ 07:36:53
URL: http://anjelicab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0