ondsdag,

nu är de ondsdag * och jag är såååååååå glad för det*
hjaahahahaa, nej skoja bara.
de va en riktig skön dag, jag försov mej 1 lektion sov riktig sköööönt ville itne vakna alls
& vi fick sluta efter bamba runt 12 tiden, för vår sköna musik lärare inet orkade ha  lektion
HAHHAHAHHA, ja de sant jag ljuger inte ! :D
han ville nt ha lektion för att de kommer bygg gubbar som håller på att bygga om vår skola in till musik rummet hela tiden, o han gillar inte de så han orkade inte haha (a)
& juste idag fick vi se några delar av skolan so dom hade bygg klart
och jag måste bara säga, att jag har aldrig sett finare skola :|
allting är bara så perfekt, ser verkligen fram till att hela skolan blir klar :) .
men jag va i skolan till runt 4 tiden, väntade på solin för hon hade kurdiska ohsånt
´låg o dega på min prins ali, hahahha <3 efter de när solin kom så gick jag o träna på min dans
i fritids gården, jag uppträder om 1 vecka och de ska bi sååå spännande.
menmen, ska va på datorn till 6, sen ska jag in till mitt rum
Kolla på made, ex-effect & next , efter de ska jag plugga på engelska
de bara 2 dagar kvar tills de stora provet, jag är inte så nervös faktis de känns som om de kmr gå bra..
de måste gå bra för jag måste behålla mitt VG ! ...
menmen, ska spana in bloggare nu :)
laaaaater !
image165

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0