ondsdag

image180

åh, hemsk dag.
menmen, efter skolan följde m.e me mej hem för jag ska hämta min smink väska
efter de åkte jag me m.e & essam te angered vi kriga för att leta efter ngn som kunde ladda ner låt åt mej haha
för att jag hade inte fixat cd skiva till uppträdandet (säger man så?)
men sen blev alt fixat, åkte te hk för att hämta mjukis från cindy
sen åkte jag till vättle skolan, va nervös som fan
tränade lite ohså, o allting gick la helt okej, fast jag va jätte rädd att jag skulle typ halka o spräcka min hake elr nåt
men nejdå de hände inte, dansade 2 gånger.. jätte skojj va de :)
ja juste, nu har jag fått min låt som jag spelade in igår me nathaniel
sitter o lyssnar på den nu, va ska man säga de låter väl helt okej ...
imon ska jag upp kl 8 , träffa mikaela & daniella
och åka till ngn gym ohsånt
skoj ska de bli men kkommer jag att orka vakna så tidigt? haha
hm ....  sen måste jag plugga till prov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0