ondsdag

idag har jag varit i skolan, efter skolan va jag i stan med ali.
ville köpa klänningar som man kan ha nu på våren ohså, men hittade inte så många
bara en från h&m , barnavdelning jätte söt i fräscha färger
o köpte även ett linne,  skit hett också från h&m  sitter perfekt (:
önskar de finns i vitt också, men de finns inte .. eller? hm.
menmen, imon börjar jag kl 13.00 o då ska vi vara nere i angered centrum
vi ska ha lektioner utomhus o de ska bli skönt..
hoppas bara de blir bra väder också då !
eftersom jag börjar så sent imon ska jag sova på min sääng,
jag har sovit på soffan dom senaste dagarna fråga itne varför för jag vet itne.
cp ? , iknow .. men idag ska ja tillbaka till min älskade sääng :)
har nt fotat på riktigt länge, men tänkte gå ut o fota imon.  ifall de blir fint väder då

image195

en sån köpte jag, bild lånad från kenza.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0