ondsdag

har inte bloggat på några dagar för jag har inte orkat.
men såhär har dagarna sett ut :
söndag : stan med mamma, b-plan för att lämna in min mobil(kunde nt skicka/fåsms) & dans .. nu är dansterminen slut :(
måndag : kaos dag, stan med solin.
tisdag : skolan,bio med tjejerna, ute med solin & hemma hos jasmina med benin&solin.
& nu ondsdag hihi : skolan,  & promenerat/fotat runt med hama.
och nyss så ringde mikaela o frågade ifall jag ville röka vattenpipa, så snart ska jag till vattentornet o röka vattenpipa med mikaela, daniella valerie & vanessa . love <3.

bloggar senare när jag kommer hem,
här är några bilder från dom senaste dagarna <3-
image217
vi tjejer i klassen(saknas 2 st)
image218

image219

image220
& där ser vi mej som springer runt haha (A)

finns mera bilder, men hinner inte lägga ut mera,
ska gå ta på mej , sen ska jag gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0