söndag,

halv tolv redan :o , shit !
helgen har gått så snabbt .. jag blir 15 om 1 vecka wiihooow :D
jag tror de blir typ tjej middag ellernåt, men asså ....
fan jag vet inte de kmr va ganska många faktis "/
men vi får se hur de blir ska räka alla ohsåå.
igår va jag på fest hos min heting, vi hade de jätte kul faktis.
kom hem runt 12 tiden va på datorn till 2 sen gick jag in till mitt rum försökte sova men de gick inte
somnade inte förrän 4, på morgonen vaknade jag typ hhalv 11 skit tidigt..
såg att mama fixade sig så frågade ifall jag fick följa med henne
vi hämtade veronica & hennes mamma o gick te ngn spå kvinna..
usch, jag borde nt ens har följt med.
menmen, efter de gick vi till stan o åt burgerking & dom har världens godaste kladdkaka!  mumsilibaba ...
efter de hade jag dans, gic väl okej .... orkade itne så mkt
väntade på veronica efter hennes dans o måste ba säga att deras koreografi va en utav dom finaste jag nånsin sett !
o juste, jag färgade mej ju igår o jag är faktis nöjd ...
bild kmr typ imon:D

nu ska jag in till mitt rum o träna på dans,
bloggar kanske senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0