tisdag!

äntligen kan man blogga igen,  har verkligen saknat att blogga ! :)
jo juste, i lördags eller nåt sånt skrev jag att jag inte mådde så bra ohså
de va för att jag& hama har tagit paus, mådde verkligen inte så bra
vi har tjafsat så mycker på den senaste tiden, så de kanske blir bra med paus ..
men igår i skolan mådde jag inte alls bra, allting kändes ba onormalt
när jag såg hnm hälsade vi inte ens.. men i vanliga fall brukar jag hoppa på hnm o pussa ihjäl hnm.
men igår gick jag bara förbi.. så senare på rasten bröt jag ihop helt enkelt
stog o kramade solin så ingen skulle märka de, men plötsligt så kom han
solin gick bort & han kramade mej istället,  han sa att han inte vill jag ska gråta
sen tog han in mej till toaletten,  o ville att jag skulle torka bort mina tårar ohså
sen kramades vi & pussades, efter de kändes allt bättre
vi kommer bli tillsammans senare tror vi , men nu behöver vi bara vara lite borta ifrån varandra
allting kommer ordna sig :) .......  de får man hoppas ialf !
menmen, just nu sitter jag&kollar på so u think u can dance
asså jag ba stör mej på att alla ska dansa modern balett o jag vet itne vad hela tiden
inte många som dansar hip hop, dancehall eller något anorlunda, TRÅK !!
senare måste jag plugga på engelska , stor prov på fredag!
wish me luck ....
men nu ska jag spana in andra blogare ,  men bloggar säkert senare !

image156
va påväg hemåt, såg katten & va ba tvungen att ta kort på de haha
sötaste michuuu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0