tisdag

kom hem för runt 1 timma sen från studion, de gick ganska bra faktis
men asså jag fick typ rap/sjunga om ni förstår, de låter flippat. hahahhaa
men låten är hel okej faktis, me liike!
kul att nathaniel också gillade den :) thanks sweetheart !
hoppas vi gör många mer låtar ihop :)
menmen, idag har jag varit i skolan efter de va jag i allum med min mamma
mini shoppa lite, ska shoppa lite mer på torsdag eller nåt tror jag
visar upp de senare om jag orkar
eller så gör jag de imorn.
jag känner mej jätte trött, men jag får absolut inte somna nu
för måste träna på min dans, ska ju uppträda imon
& hoppas verkligen att solin har blivit frisk så hon kmr imon ...
hon är sjuk  c'est dommage.
image177


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0