torsdag,

skön torsdag faktis,  gjorde nt så mkt i skolan
började 20 i 10, lite matte NO ohså men vi hade vikarie så de va skönt ! :D
sen hade vi en kvinna som kom o berättade om gymnasie grejjer ohsånt ni fattar :D
riktig skön väder också, VÅÅREN ÄR ÄNTLIGEN HÄR! <3
nu kan man äntligen gå runt me skinjacka, ballerina skor ohsånt utan att fysa ihjäl!
är jätte glad för de faktis.
efter skolan va jag ute me tamara&solin, gick hem en stund sen gick jag hem till tamara
och rökte vattenpipa med tamara&jasmina, riktigt skojj va de :)
sen följde tamara med mej hem.. '' för jag vågade inte gå själv'' som hon säger!
va hemma runt 9 tiden, o har pluggat på engelska till halv 12 , tänk er 2 & en halv timme :o
aldrig gjort nåt sånt i mitt liv hahaha .. men nu känner jag att jag kan allt eller nt allt precis
men de mesta ! :D , behöver bara träna lite tilll på glosorna och sen blir allting perfect.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0