vänner?

jag orkar inte med något längre, är så jävla besviken.
de jag går igenom just nu får mej att tänka att jag aldrig mer vill ha ngn nära vän,
allting är bra tills dom träffar nya kompisar, sen lämnar dom bara
sånt orkar jag helt seriöst inte med
väldigt fult gjort, 
ena dagen när dom blivit svikna av deras nya kompisar kommer dom o säger
'' du är den enda för mej '' dagen efter sticker dom
har helt enkelt tappat kärlek&respekt för den personen
orkar inte bry mej nu mera.
hejdå!

image163


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Assa tanya? seriöst är jag inte din nära vään?
allt har blivit så konstigt jag vet! jag har ändrats mkt, maan jag lovar att du är min bästa vään sen jag föddes! vi pratar mer sen ska sova

2008-04-02 @ 00:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0