andra december!



shit vad dagarna går!
idag är det redan andra december, och snart är det julavslutning.
och nu kan ju vi nior börja söka in på gymnasium!
jag ska nog inte göra det ännu, för känner mig fortfarande lite osäker.
men ialf, nog om det. har ni haft det bra?
allt funkar hos mig, bara det att jag hostar som en björn (gissa vem som smittat mig genom kyssar!)
och vädret gör mig deprimerad, sen har jag massa plugg också!
men det är bara att bita ihop och kämpa, för snart är det ju lov!
idag har jag bara varit i skolan, sedan kommit hem och kollat igenom böckerna ohså.
och snart ska jag ta och göra mitt NO-arbete, vilket känns jobbigt eftersom jag hatar NO.
men vad ska man göra!
vad har ni gjort idag?


Kommentarer
Postat av: Malin

jag gillar din blogg förtsätt så:)

2008-12-02 @ 21:49:39
Postat av: anonyyym

du är jätte vacker!

2008-12-02 @ 21:50:35
Postat av: söta ellen

du tar otroligt fina bilder

2008-12-02 @ 21:51:32
Postat av: beroende

vilken är din favoritfilm, bok, låt, kändis??

2008-12-02 @ 21:53:44
Postat av: dra åt helvete

vilken ful bild, hel onödig bilden, lixom halva ansiktet och en mun? vet du hur ute röda läppar är?!!

2008-12-02 @ 22:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0