elftedecember.

hej sötingar!
torsdag idag, och jag känner mig jätte glad!
vi har teknik vecka i skolan, vilket betyder att vi jobbat med teknik hela veckan.
sista dagen imorgon och det är jag glad för,  jag + teknik går inte bara.. hm.
men iallafall, tänkte åka in till stan med solin idag  men det blev inget av,
vi tänkte köpa present till shilan som ska ha en pinkparty på lördag.
sedan tänkte jag shoppa lite åt mig själv. lite små saker som behövs!

var i stan med mamma & pappa igår,
hittade inte så mycket mer än en snygg & mysig kofta från bikbok.
köpte även en 2009 kalender, och småsaker som rexona spray & lipsyl.
får se vad jag hittar imorgon!


Kommentarer
Postat av: NAVAS

Jag har inte gjort så mkt mer än städat och tvättat :) nu har jag bakat iofs.. haha :D bakgalning!!

Själv då?

Kram!

2008-12-11 @ 21:39:25
URL: http://sofianavas.blogg.se/
Postat av: Karin

tack:) ha en finfin fredag!!

2008-12-12 @ 09:42:36
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0