måndag.

två dagar kvar till julafton, jippie!
idag har jag inte gjort nånting alls.
vaknade runt 12 tiden och har inte gjort något annat än degat.
alltså, dagen har varit riktigt seg för min del och det känns inte alls kul!
hoppas att ni har haft det bättre än jag.
känner mig jätte stressad, eftersom jag har inte köpt julklapp till min mamma
och till vännerna titti&veronica. och det ju bara 2 dagar kvar
och jag har bara imorgon på mig. stressad stressad stressad!

mamma kom precis hem,  frågade mig om jag vill till syrran
och lämna alla julklapppar. så hon ska ringa och se om hon är hemma
jag som har saknat min syster & mitt hjärta melvin! (syster's son)
det var ju sålänge sen så..
menmen, vi får ju se hur det blir!
har ni haft en bra dag?


melvin, ungefär 2 veckor gammal och nu är han runt 8 månader.
sötnosen min!

Kommentarer
Postat av: Linn

gud så söt bebis!

har dagen varit bra?

ps. vi har en frågestund i vår blogg, vi svarar på alla möjliga frågor du vill ställa :)

2008-12-22 @ 17:54:01
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/
Postat av: karro

jaa det ska bli kul =D

2008-12-22 @ 19:20:10
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0