monday.


visst har hon en söt klänning?

sista veckan i skolan, jippie!
eller man kan nog säga att skolan är redan slut för min del,
för den sista veckan ska vi nog bara ta det lugnt och prata betyg.
men kan berätta lite hur veckan kommer se ut :
tisdag: betygsnack på förmiddagen, efter lunch ska alla vi niorna se på film tillsammans.
ondsdag:  lazerdomme med klassen. sen uppträder jag i mölndal kl. 16 eller 17,
sedan igen kl. 20. det ska bli så kul!
torsdag: niornas dag, ska bada men vet inte riktigt om jag har lust för det så vi får se.
fredag: skolavslutning, jippie! vi tjejerna i nian ska sjunga all i want for christmas is you tillsammans, kul!

men iallafall,  har precis kommit ut från en skön promenad.
det är faktis rätt så mysigt ändå att gå själv och lyssna på musik.
och snart ska jag hoppa in i duschen, och sedan äta.
skriver nog mera ikväll, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0