Tisdag.

idag har jag sprungit runt som en apa och letat efter julklappar.
först med pappa & sen efter med mamma.
när jag var med pappa köpte vi julklapp till mamma.
jag köpte en calvin klein väska och pappa köpte nattlinne från åhlens,
och det första jag tänkte va: 799 spänn för nattlinne ? :| herregud..
menmen, bara mamma gillar det så!
sen träffade jag mamma, hon hade köpt en jacka till pappa tidigare och jag vet inte hur den ser ut.
och så köpte jag ett par jeans till honom med!
sen så åt jag och mamma på burger king. mumsigt.
efter det gick vi runt i stan lite till och köpte present till Vero & Titti.
sedan åkte vi in till willys och handlade lite mat.
 
när jag kom hem gick jag ut med sötnosen Jennifer en stund.
sen kom vi hem till mig och hade roligt.
efter en stund så gick hon hem
så tog mamma & jag ut alla julklappar och ställde dom fint.
och jag kan inte vänta tills imorgon då vi får öppna dom!
jippie,  god jul på er sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0