tisdag



idag försov jag mig, inte bra alls!
har inte hänt så mycket mer än att det var julbord i skolan idag,
och vi kollade på en film som heter pianisten.
en riktig hemsk film som handlar typ om andra världskriget ellernåt,
men den var riktigt bra !
efter filmen var jag ute en liten stund och nu är jag hemma.

senare ska jag inte göra något annat än dansa,
imorgon uppträder jag ju!
lazerdomme med klassen imorgon, och efter det hinner jag nog inte komma hem.
kanske går gå runt i stan ellernåt och sen åka in till möllan(där vi uppträder)
så jag kanske bloggar när jag kommer hem, om det inte blir försent!
så spännande!  nu ska jag kolla på sweet sixteen.
hörs senare , kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0