gårdagens fest.

har inte hunnit blogga igår för har haft mkt att göra
såhär såg de ut :
vaknade runt 11 o fixade mej snabbt o åkte till backaplan för att hämta mi mobil.
va hemma igen runt 3 tiden, provade kläder ohså till festen
visste absolut inte va jag skulle ha på mej, men valde en vit klänning me svarta högklackar.
duschade ohså, sen gick till solin sen kom tamaras syster o hämta upp oss till hammarkullen,
där belan hade sin fest då .. , aa när vi kom fram så åt vi tacos ohså
satt lite en stund sen gick jag o solin o dansa.  sen stack tamara hem
sen gick jag o solin & dastan för att rasta hans hund simpa , en jätte söt pitbull.
simpa snurrade runt mej i gungan haha jätte kul va de och sen lekte vi jage (jag & simba)
ja, sen gick vi tillbaka till festen o en stund senare kom min pappa o hämta mej solin& helen.
bilderna kommer senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0