göööööttttt

jaaaaaww, har nt bloggat så mkt dom senaste dagarna för jag har inte orkat.
men såhär såg dagen ut ;
vaknade runt halv 9  , fixade mej ohså sen gick jag ner te bussen
för vår kalss ska på ngn gymnasiegrejj , typ få information ohså
så vi åkte te burgården gymnasie, gjorde intressetest ohsånt ganska skoj va de faktis.
sen jag jag & solin och åt kina mat buffé mohaha (a) riktigt gott va de ...
sen åkte vi tbx te gårdsten,  jag gick ner till skolan en stund va lite me hama ohså
sen kom jag hem :D ,
inatt måste jag verkligen plugga plugga plugga ihjäl mej ,
glosprov, veckansord & matte test imon oohoooo :'( ..
+ prov på bild på fredag , o jag har nt läst nåt!         värre blir de inte .. "/ killme.
snart alla hjärtans dag dåva, vad har ni för er ?
själv vet nt jag o min kille alls va vi ska göra ... några förslag ? :D
image48

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en riktigt bra onsdag! ♥

2008-02-06 @ 15:52:09
URL: http://klintens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0