hej igeen :)

har inte bloggat på några dagar för jag har inte orkat haha..   ja, lite lat är jag ibland.
men såhär har dagarna sett ut :
måndag:   va ute och kollade på när älsklingen & nnågra andra grabbar när dom spela fotboll
och senare åkte  jag till hk för att köpa nya headsets .
tisdag:  stan med samira, hon skulle köpa nåt till hennes kille, jag skulle också men hitttade inget.
träffade solin&jasmina, va me dom ett tag ohså .. sen va jag tvungen att gå hem !
senare kom samira hem till mej, hon sov över ohså.
idag(ondsdag):   åkte till stan med samira för att gå köpa present till älsklingen, säger imon va jag köpte haha
han kanske besöker min blogg? , nu sitter jag o lyssnar på musik.
och juste, jag har färgat mej :) , men de blev inte värsta skillnaden exakt :( för de första gången jag färga mej& färgen räckte inte riktigt till .... menmen lite ljusare blev de , PYTTE LITE !
& blir så ledsen när de itne så många som komenterar :( ..

Kommentarer
Postat av: Milla

Det verkar som om du har haft en sköön lov :)

2008-02-14 @ 10:57:05
Postat av: Lisa

trevligaa dagar du haft hihih:)
Tycker du ska köpa Parfym till din kille :D

2008-02-14 @ 10:58:18
Postat av: Beno

Haha jag tycker du ska köpa halsband till din kille eller en tröja :D

2008-02-14 @ 16:34:04
URL: http://beno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0